Cerita Hadiah Hari Ini, Untuk Rancangan Hari Esok...

Oh lala...to cei to cei...cerita hari Isnin sahaja...rezeki masuk...alhamdulillah...Cerita Hari ini - Pepagi saya dah rembat barangan ini dari pejabat Karangkraf
Cerita Hari Esok - nampaknya plan mencuci rumah takleh tangguh lagi untuk hujung minggu ini..tiada alasan barangan mencuci dah abis yo...ahaks

Cerita hari ini - Rezeki dari Azimah...bagi saya cheese tart pelbagai perisa...dek nak pendekkan cerita saya orang yang terakhir merasa tart tersebut so balance-balance Cik Azimah suruh saya tapau bawak balik..hehe

Cerita hari esok - Orang memberi kita merasa..ahem..ahem..ingat nak masak sesuatu untuk Cik Azimah, yolah nak bagi merasa air tangan saya pulak ler...

Cerita hari ini - surat dari Metrowealth dengan dua tiket Semerah Cinta Stilleto...cam bestnya jer movie ni kan...

Cerita hari esok - ouchh..nak gi tgk ngan saper lak ya...hubbyku bukannya spesis suka tgk citer melayu lebih2 citer berunsurkan cintan-cintun....kena ajak member la ni...hmmm


Cerita hari ini - Yess...anak didik saya di CFS..Si Razali Asal Boleh...ahaks..terima kasih ya daun keladi..sungguhlah baik mewakili diriku ini ke event Gatsby...arigato..arigato...
Cerita hari esok- Alamak ada 2 events sudah menanti...adoillah...


Cerita hari ini - souvenir dari Korea...special dari boss Encik hubby...terima kasih ya...sanggul yang cantik dan key-chain untuk HP (comel banget)...

Cerita hari esok - esok lusa, tulat ya dedet kalau balik kg ke, balik penang ke..reti2lah bawak souvenir utk bini boss awak lak...mana tahu next time trip boss awk ke UK , Paris, Mumbai, Afghanistan ada gak picisan2 souvenir utk wife gorgeous awak yang terchenta...heheh


Cerita Hadiah Hari Ini, Untuk Rancangan Hari Esok... Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 20, 2010 Rating: 5

5 comments:

  1. best best!!! brgan dari karangkraf tu sgt best!! contest magz apa ayu?

    ReplyDelete
  2. adus.. seminggu dua ni pening so jgn seksa saya lagi ngan cerita macam tu (read: ajaklah kawan awak teman)... anyway, BB still 'utang' saya hahahaha...

    ReplyDelete
  3. eh kak, yang semerah cinta steletto tu mane dapat pass dier, pas tu congratz ye menang kfc, wahh boleh belanja hehe

    ReplyDelete
  4. dapat dr suratkhabar berita harian...kfc..hehe tau eh...insyaAllah no prob...thanks for the wish!

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.