Kisah maid sakit gigi dan CD

Jangan tertipu ehh korang dengan tajuk posting diatas..
waka waka (cam lagu Shakira ajer huhu)..
act dalam jiwa sudah menebal, dalam kepala sudah berselirat wayar hangin menggila ni..
angkara ms word buat perangai ya...
Saya sedang menyudahkan kerja-kerja opis huhu..
Walaupun ingat masa cuti nak tulis cerpen...hampehler...

Berbalik pada kisah my new helper (sementara ajer)
Nama die Yati...*gambar kandid ni
oklah rajin...
kemas sini-sana..paling penting dapat layan Afiq cengeng yang mengada tahap dewa sekarang ni..so last week my helper komplen sakit gigi..pipi die cam nampak bengkak sikit..
bila sakit menggila datang dia akan letak pipi dia kat dinding kasi sejuk sikit :P

tapi die takut sangat nak jumpa dentist..
I belikan ubat gigi kat farmasi..
walaupun tak semahal mana, tapi menurut Yati memang kesannya agak mujarab juga..

ni lak CD..Amani...
setiap hari 5 helai kena cuci..
mujur ada helper..so jimat sikit penggunaan pampers..

Amani sudah 2 weeks ++..
sangat manja, tidur pun agak kurang..
Nak berdukung ajer..
Letih mak oii...

Hari ini banyak perkara sedang diusahakan..
letak date line untuk diri pun tak jalan jugak..
duk layan FB, boleh gitu..
dan bola..
waka waka..

Kisah maid sakit gigi dan CD Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 16, 2010 Rating: 5

10 comments:

  1. tak per ayu...enjoy ur maternity leave & sweet time with amani!! :)

    ReplyDelete
  2. hehehe..mmg sangat syiookk bergolek ngan amani..die sgt masam huhu

    ReplyDelete
  3. anak saya pun pakai CD. dah ada 15 CD sekarang. saya takde helper pun cuci sendiri je. Mula2 dengar kawan2 pakai macam rasa susahnya(mas atue kawan baik pakai) dia beli yg mahal2 pulak jenis BUM.Rasa tak berbaloi pulak sbb tujuan pakai CD ne nak berjimat.

    So sejak pakai Cd dan berjimat saya pulak jadi penjual CD jenguklah ye..

    http://littlemummydaddy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. mesti jenguk...tgh support penggunaan CD ni :)

    ReplyDelete
  5. saya pun tak perasan awak pakai Cd ..lebih tertarik pada give away yg awak masuk banyak2 ne.. saya nak joinla..

    sorila kalau awak marah sbb sy buka purposely masuk sbb nak promote blog on-line sy..

    nak menambah kenalan di alam maya

    eh awak tinggal maan?
    saya lum habis godek2 lagi blog awak

    tapi saya dah link bloh awak dalam blog intaian saya ..
    so saya akan ingat blog ne & tak hilang adress ne
    kalau tgok kat goggle reader berccampur2 pening..
    kalau masuk list sennag

    ReplyDelete
  6. oooooooo..
    awak jadi folowwer blog Cd saya ye..

    Ini blog gembira saya pulak
    sila lah jenguk ye
    http://kokoadik.blogspot.com

    cerita2 pasal2 kita sbg mama

    ReplyDelete
  7. saya purposely nak ramai kawan2 bukan sbb nak promote blog CD saya masuk kat blog awak ne

    sorry ye.. kalau awak marah

    saya dah masuk contest yang awak masuk
    banyak yang menarik
    ada yg lum sempat masuk..nanti nak masuk semua
    sukalah...

    ReplyDelete
  8. takpe promotepun..

    tak kisah...mmg pengguna cd pun...

    best kenal ramai kawan...

    dapat share mcm2.. :)

    ReplyDelete
  9. thanks..

    hehe..
    saya pun suka ramai kawan...
    nak meluaskan kawan2 yg ada..
    bukan kat satu tempat je kan??

    TQ jadi follower saya

    ReplyDelete
  10. Wow, What an Outstanding post. I found this too much informatics. It is what I was seeking for. I would like to recommend you that please keep sharing such type of info.If possible, Thanks. subliminal cd

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.