Better Something than Nothing... :)

Semua akan merasa gembira jika memperolehi sesuatu.. lebih-lebih lagi apabila kita membuat sedikit usaha untuk memperolehinya.. sangat suka :) beberapa hadiah yang saya perolehi dari minggu lepas...
Musim Prince of Persia, encik hubby menang 3rd prize..wrist compass + notebook 3-D, cantik...hmm..
Anaqi, karate kid shoes bag...
Shopping bag dari msn online "letters to juliet" , atas nama cik hubby...sangat smart kalau dibawa shopping terutama pada hari sabtu sebab "no bag plastic will be given"
Project Alpha/Ruums weekly winner..saya menang 2 kali..
jadi dapat 2 set..satu set saya bagi kat Echot since dia tolong ambilkan hadiah.
Saya menang GP di tupai website..masih menunggu 2 hadiah lagi..Lego Prince of Persia..ohh saya sangat sabar menanti..
Bangle PoP..tapi cam tak sesuai untuk diguna..hmmm
tangan model yang besar itu adalah encik hubby ya!
voucher KFC untuk bulan ni...saya dapat 2...huhu
satu dapat dari snax.com, satu lagi e-chicky mail
satu dah claim..satu belum...
hamper kacang Pagoda...dapat 2 kotak...satu kotak isi2nya adalah seperti diatas..

pa..goda goda
so sekarang saya tengah mengoda kacang...

aiseh jerawat naik lah...

Better Something than Nothing... :) Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on June 22, 2010 Rating: 5

5 comments:

  1. ayuuuuuuu : i kena duduk dekat2 sket dengan u supaya aura anak ramai dan aura menang contest melekat gak bole??? ha ha ha....TAHNIAH AYU!!!!! :-)

    ReplyDelete
  2. ayu..byk giller u menang wooo!!! cayalah!! kfc yg paling best :p :p

    ReplyDelete
  3. jerawat mendanye mummy oii.. dah tua bangka nih hahaha

    ReplyDelete
  4. waaaaaaaaaa..manyak giler mennag..ini manyak untungggggggg
    bila saya nak ada chance macam ne!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. ezz-..ahaks...wah ezna kitakan ada date 2 kali utuk july ni...aura I ke...I nak aura u...ngan suzz jugak...hoho

    suzz- layan kfc jer bulan ni anak2 I..ala2 kalau takde makanan my hubby pergilah amik ayam free :p

    dedet org tualah kena jerawat.. :)

    mama amana dan arieff- insya allah ada...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.