Saya menjalani terapi hari ini..

Ya....terapi ini mampu mengubati "Mood" tak baik saya kepada Happy secara tiba-tiba..
Saya ke 1Utama untuk membuang masa sambil menunggu anak2 terchenta pulang dari sekolah. Macam tahu2 ajer kat 1 Utama ada buat clearance barangan Padini aka P&Co..
Semuanya dilelong dari RM6 hingga RM19. Tapi kebanyakan berharga RM6

Saya beli blouse plain RM6 dan seluar slack RM6

dan T-shirt ini RM6..

Jumlah shopping hari ini RM18...
Memang berbaloi-baloi...
jom lah shopping rasanya sampai hujung minggu ni..

p/s: Lokasi jualan ni kat sebelah Jusco bahagian groceries..

Saya berasa semangat selepas menjalani terapi shopping hari ini :)

Saya menjalani terapi hari ini.. Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 15, 2010 Rating: 5

10 comments:

  1. wow!!
    bestnya ada clearance kt padini..
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. hehe. ingat kn terapi ape lh td :P

    ReplyDelete
  3. adriey- jommmm shopping!

    sumaiyah- ya ko?..hoho

    ayaa- terapi terbaik ni..(tapi perabih duitler huhu)

    ezz- warna tu jer masa I pergi td tapi patern mcm2

    ReplyDelete
  4. ruha..smpt lagi ni smpi hujung minggu ni

    ReplyDelete
  5. fuyooooo
    murah bangat
    ini barunamanya sale

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.