Survey: Panel of Readers HerWorld Magazine

Malam semalam lebih kurang 7.35 malam saya ke Pejabat Blu Inc seksyen 15 (dekat jer ngan rumah saya tak sampai 5 minitpun). Atas urusan (cam formal jer bunyi) panel jemputan sebagai pembaca HerWorld (Hairan betul apesal buat kul 7 malam, apapun kena solat dulu)
Dalam ofis Blu Inc yang sunyi sepi..
Ini kali kedua saya pergi survey kelolaan Blu Inc.
Rasanya sesi yang kedua kurangmengancam sedikit:-
1. Persediaan jamuan ringan terlalu ringan sesangat. Kali ni disediakan pizza ajer dan air mineral. Kalau dulu siap ada tempahan katering makanan lagi.
2. Goodies Bag dia walaupun disedia maklumkan barangan "beauty product" tapi cam lebihan hadiah orang tak amik jer..uiks..tajam gitu. Ok~goodies bag berlainan saiz dan barangan so setiap panel readers akan dapat berdasarkan cabutan undi. Cam pelik dan tak best hoho. Dulu dapat walaupun cam barangan sample tapi "banyak" dan sama barangan pada semua panel "fair n square".
Walaubagaimanapun bila dah duduk semeja berbincang dengan semua readers majalah english tempatan membuka dua biji mata saya sejelas-jelasnya. Diaorang ni memang mentelaah habis-habisan ke apa untuk satu2 majalah. Macam saya, akan belek2 dulu dan memang amik masa nak habis satu majalah bergantung kepada masa, isu dan kelapangan. Biasanya saya terjah borang contest dulu :p. Readers ni boleh explain setiap topik/apa yang hot/rencana/apa yang kureng di setiap isu dengan terperinci terutama apa yang diaorang suka dan tak..Hoho
Apapun saya adalah pembaca setia MWW. Without miss every issues. Penyampaian sangat ringkas, topik yang "all around" covered semua pasal parenting, women's, money matters dan banyak lagi...paling suka baca ruangan yang kat belakang "confession"..sangatlah best sebab ada moral value terselit kat celah2 kat situ...dan paling penting agak murah dan berbaloi ngan isi RM5.60
2 ketoi barangan ni saya bawa balik semalam dengan perut lapaq nak minta nasi. Nasib baik saya sempat masak sebelum pergi diskusi dengan kelam kelibut Amani duk berpaut di sisi.
Survey: Panel of Readers HerWorld Magazine Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 28, 2010 Rating: 5

5 comments:

  1. they all ni x tau pasal time kita solat tu. they all main redah je. ye dak?

    ReplyDelete
  2. tu ler sesuka hati...dia kul 7pm I tak layan....lps solat baru boleh gerak...

    ReplyDelete
  3. oooo me belum pernah ada experience gini...tp tak sanggup lah kalau timing mcm tu..me kan kat gombak..jauh...

    ReplyDelete
  4. tu ler suzz...kul 7pm sangatlah tak sesuai...tapi kena ada pendirian...dulukan mana yang perlu

    ReplyDelete
  5. salam,

    wow, hebat ye. macamne leh jadi panel jemputan tu.
    Saya juga pembaca tegar MWW.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.