Survey Pasal C.A.T

walalala saya kat sini ...anak2 dengan cik hubby gi tengok Rapunzel (Astrolife-ehsan dari Ruha) di The Curve. Saya pulak di Bangunan IGB Mid Valley. Mula2 saya malas nak pergi join diskusi, agak leceh sebab dia suh datang kul 6.30ptg...cam kelam kabut untuk solat maghrib tapi pihak Synovate yakinkan saya ada tempat solat..saya pun 'on' jerlah...melepas tengok Rapunzel hehehe
ni makanan dia kasi free~beli kat gerai mak cik kat mana ntah "nasi goreng kichap"
Diskusi adalah pasal cat ICI Dulux terbaru...so kitaorang bagi cadangan nama cat, iklan dan macam2 lagi..semuanya pasal cat
lamanya diskusi itu..habis dalam kul 9.15pm..tapi geng2 diskusi hebat profil mereka..(rasa kecil jer kat situ)..Rupanya ramai yang suka join survey 'diskusi' ini..paling mahal saya pernah dengar dapat token RM500 (survey pasal kereta mewah~ni salah seorang kenalan dlm diskusi yang beritahu saya tentang token lumayan yang pernah dia dapat, pehhh)..untuk diskusi itu saya dapat RM150..saya nak leburkan untuk apa ya...hmmm, antara cadangan diminda
i. Bayar duit sunat Anaqi..pakej rm180, so tambah rm30 ajer..tapi malaslah, biar dedet jer setel.
ii. Nak gi beli baju Amani~ sebab baju dia banyak dah buruk (kes masuk mesin basuh). Cam perlebih kat Amani, pilih kasih lah pulak..
iii. Belanja ahli keluarga makan...macam aktiviti biasa jer..
dan akhirnya..
adoii...saya biarjer duit tu dalam sampul..bak kata member rapat "ko frame jer duit tu"
Hahaha koya kan..dapat duit seciput itu nak serabut kepala..heran betul ngan perangai saya yang ntah apa-apa...(ni konflik identiti ni)
Survey Pasal C.A.T Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 01, 2010 Rating: 5

4 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.