Argggh..Amani Makan Nugget Ngan Sos Cili!!

Kalut sungguh saya di pagi Sabtu, mana taknya hari ni nak kemas rumah + angkut barang, standby invigilate, fellow on duty, kontraktor nak datang baiki rumah...dan macam-macam lagi. Ni belum citer orang GDex nak antar parcel. Dalam kekalutan itu anak-anak saya semuanya sedang bersenang lenang sbb homework dah siap- duk layan tv sambil makan nugget. Tengah kalut saya packing barang bersama Amani. Kotraktor alih2 datang so saya biarkan Amani sendirian di ruang tamu dan mengarahkan Anaqi menyuapkan sedikit nugget untuk adiknya itew...Bertuahnya punya anak, adeh, dia boleh tinggalkan 2 biji nugget siap letak semangkuk sos cili. So apa jadi...

1. Amani amik nugget dia gaul+ramas+lenyek kat dalam mangkuk sos. Lepas tu makan.
2. TAk dengar lansung suara Amani sebab duk tekun makan.
3. Abis karpet tumpah ngan cili sos dan nugget.
4. Maknya pun menghangin giler.
5. Habis Amani saya membebel...dia duk tengok saya buat muka seposen. Hishh.
6. Saya on pc terus update blog dan BW kes nak kurangkan tekanan. Hihi.

Argggh..Amani Makan Nugget Ngan Sos Cili!! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 19, 2011 Rating: 5

3 comments:

  1. heheh part yg last tu paling cute--terapi kurangkan tensen--BW and layan blog hahahhahaha

    ReplyDelete
  2. i follow u..waaahh amani dah bole makan sendiri eik...bagusnye die...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.