Hallowennnnnnnnnnnnnnnn Party........

Hari tu saya join Halloween Party, siyes asalnya saya memang malassss sangat nak pergi. Tapi sebab dapat jemputan VIP dan event berlangsung di ruang legar terbuka so saya pergi. Anak saya Anaqi paling excited, sebab die verangan nak jadi Dracula cam suku sakat Edward, huhu.
Sebab saya jemputan VIP, register jer dapat voucher Starbucks value RM100, ngeeeee...

Kebanyakan yang datang memang pakai ikut tema, cuma saya jer tak, hahaha. Datang selamba cam gi makan tengahari kat kedai mamak. Jumpa ramai geng compers yang sekepala. Paling besh dapat jumpa Dr. Vanthini Umayaal dan suami beliau seorang Dr. Pakar Kanak2 HKL. Borak lama giler sebab kitaorang kaki contest cuma profesion jer berbeza. Saya memang rapat dengan beliau sebab 3 kali saya jumpa dalam event -- dan biasanya akan tegur dalam FB. Dr. ni datang pun nak amik voucher sama macam saya, hahahahaha. Kita orang berhorrorween kat tepi stage jer, hik hik.
Keluarga serba hitam Intan Mat. Rasanya Intan jadi witch kepala penggal. Laki dier Aziz DMS jadi hantu watak Scream
Hmmmmm...
Hehehehe, saya tengok pun dah takut, hahahahah...
3 dari anak2 disini jadi finalist untuk costume terbaek.
Ni Jasmine, hantu duk dalam kotak. Tahan die duk dalam kotak tu lebih dari 2 jam... Rasanya pememang GP untuk adult paling horror...
Orang kuat Starbucks...
Finalist untuk radio my.fm...
Scary hantu polis...

Sepanjang acara memang kitaorang tak berhenti makan...
Macam2 ada, pelayan Starbucks bawa makanan dan offer kat kitaorang kat situ...
 Paling beshhh chicken wing la, dan saya suke giler kek buah Starbucks, sedap der!
Ada pertandingan mengukir labu...
Akid dan Anaqi... Yang laen tak ikut...
Hadiah...
Okla... setakat menyibuk kat situ, huhuhu

Hallowennnnnnnnnnnnnnnn Party........ Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 01, 2012 Rating: 5

5 comments:

  1. mak ai..kalo anak2 kecik ada yg takut antu..nasibaik bw anaqi...best la dpt jemputan VIP

    ReplyDelete
  2. mz--ahh bini dier, tapi nama laki die sellau jer jadi proxy...die join slogan based nyer contest :)

    ReplyDelete
  3. nama dr tu selalu jugak menang contest, i ingat, dr tu sedara mara devi.. bukan yerk

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.