JCard Day, Kite Shopping Cam Orang Kaya Hehehe

Saya dah lama menahan diri dari terjebak again n again dengan JCard Day...
Tapi baru2 ni ada JCard Day kat 1 Utama, saya terjah jugak...
Sebab ianya dekat ngan umah dan saya ada banyak voucher Jusco yang boleh dilangsaikan :)
Saya pergi level kanak2 jer tu pun dah beratus-ratus habis bayaq guna voucher (hehehe, syukran)

Cikedaut...
Port lelongs yang saya suke terjah...
See, saya belikan sandal yang comel untuk Amani design cam warna merah tu cuma saya belikan untuk Amani warnanya pink. Harga sepasang 15 hengget jer selepas 50% diskaun...
MamyPoko murah tapi saya tak beli. Sebab ni harga offer kat mana2 pun boleh dapat. Betul jangkaan saya, hujung minggu tu di Tesco offer MamyPoko pada harga yang sama seperti yang tertera diatas...
Saya boleh meroyan kat bahagian Disney di sini...
Sebab harga kebanyakannya murah dan rekaan dress chantek2...

Saya juga lama duk tunggu anak saya memilih barang HotWheels dowang...
Pilih baju Spiderman dan Ben10...
Pilih blouse untuk Yana...

2 jam kot betapa kat situ... Last2...
Pergi redeem voucher dengan gembiranya... Beli ngan voucher, dapat voucher balik :)

Dapat dalam 50 hengget balik, so belanja dalam 500 hengget :)
Barangan 500 hengget, paling mahal HotWheels Wall Track RM150... Eerkkk

Dan saya perasan setiap kali saya lalu pintu kuar Jusco ada siren berbunyi...
Tension betulll...
Check2 tak de apa2...

Bila balik rumah ghupa2nya...
Kat baju Truddy Teddy yang diskaun 50% ada #bendaalahsensor yg cashier lupa bukak...
Tension giler...
Sib baek dedet setelkan, ntah macamana dier buat. Kalau tak kena pergi balik Jusco--buat report, explain... blabla... panjang lak kisahnya nanti...

Apapun saya hepi shopping kali ni sebabnya banyak barangan harga berbaloi saya beli + boleh join contest sekali, hik hik hik...

JCard Day, Kite Shopping Cam Orang Kaya Hehehe Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 01, 2012 Rating: 5

5 comments:

  1. baju trudy tu klw sales mampu la nk bli hahaha aritu tgk suar dia dalam 30 lebey tapi xde saiz pulokk

    ReplyDelete
  2. ok dah hbis bca 3,4 entry yg tertinggal.. ila pun tak sbr nk redem voucer hush pupies nie

    ReplyDelete
  3. bestnyer shopping pakai voucher, dapat voucher jugak

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.