SHAPE Event : Yoga In The City

 Saya dah lama tak buat exercise :)
So bila dapat peluang buat aktiviti riadah terus diri jadi excited!
Alasan kukuh, sebab saya dah gemoks dengan suksesnya..
Sampai kat tempat acara di Publika lebih kurang 7 pagi..
 Tengok dah banyak booth2 penaja dah ada...
 Dan saya first time minum Herbalife...cam nak pengsan rasa dier...
 Ramai juga yang join event Shape ni rasanya dalam 100 ada kot..
 Editor Shape yang mengamalkan Yoga sejak 25 tahun dulu..
 Trainer dari Fitness Fit bersama Lisa Wong pengacara pada hari kejadian
 Lepas dah beryoga...ada persembahan dari trainer...
Hmmmm idakler saya berangan nak buat aksi2 ni kat umah...
Yang ni lagi lah...cam plastik getah badan dowang ni...
Daring derrr
Ok saya sempat bergambar dengan Aishah Siclair dan Sazzy Falak...
Cute giler anak Sazzy Falak..
dan Aishah sangat peramah sempat layan borak dengan beliau kat situ...

hmm, siyesly tengok gambar sendiri dengan orang2 yang cuns rasa segan sangattttt...

 Goodies...
Ada beg Adidas, ada voucher minum kat Juiceworks, botol air Herbalife, vou Fitness first, tuala, pen dan makanan sihat Kellogs...

Saya sebenarnya bukanlah pengamal YOGA..
Saya kurang minat sikit bila terutama muzik yang digunakan cam tak sesuai dengan pendirian saya. Tapi masa saya pergi event SHAPE ni, masa trainer Fitness tunjuk demo bagaimana nak berYOGA saya baru perasan sebenarnya YOGA ni lebih kepada"cara bagaimana kita nak bersenam dengan teknik pernafasan yang betul", sangat penting. Dia ada main sikit emosi dan fikiran. Maknaya kalau orang yang kerjanya stress die elok amalkan senaman YOGA...sebab ianya boleh me"relax"kan minda. Muzik masa time tu dowang bantai jer lagu2 yang slow, siap pasang lagu James Bond Sky Fall lagik...

Untuk kuruskan badan...boleh jugak kot..
Cam saya yang sedia sangat sihat ni..
Memang nak kurus, cuma senaman saya lebih kepada "jogging" tak kiralah setempat atau banyak tempat. Cuma mungkin saya nak buat YOGA yang simple untuk kurangkan stress..
Ya lah badan kurus slim tapi muka cengeng sebab stress tak menarik jugakkan..

Ok saya nak sambung makan errk latihtubi

*tulis entri kat dalam gym ni, hahaha poyoo jer, hahaha*

SHAPE Event : Yoga In The City Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 06, 2012 Rating: 5

5 comments:

  1. kalau i ada dalam gambar tu, dua kali sazzy belum tentu dapat i hehehe

    ReplyDelete
  2. KC suka sgt exercise tapi bab makan pun buleh tahan. Acaner nak kurus, kan. Hihihi.

    ReplyDelete
  3. i have got some information from this blog. that is very nice achievement for me. i am waiting

    for his next update. it is very helpful blog for every healthy people. for more update click

    yoga teacher training Hong Kong

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.