Jumpa Karen Mok Yang Super Gorjes

Sebenarnya... saya takdelah kenal Karen Mok...
Wahahahahahaha...
Siyes tak kenal sangat, tak tahu sangat dier berlakon citer apa...
Nyanyi lagu apa...
Pelakon dari mana???
Kalau artis KOREA saya tahu lah jugak!
*budget diri tu generasi k-pop, takleh blah!
Masa sesaja menggatal jawab soalan dari salah seorang penganjur event di FB...
Tak sangka saya terpilih jugak!!!
Wah, ini sudah baguihhh...
Peluang jumpa artis antarabangsa yang bukan calang2 glamernya...
Karen Mok ni dari gaya memang nampak sangat peramah...
Projek terbaru Karen Mok akan berlakon dengan Keanu Reave.
Tajuk filem apa ntah tapi ada perkatan "Tai-chi" gitu...
Sporting pun ya...
Dan tetap maintain chantek...
Gorjes giler badan kekal ramping gitu...
Duk fikir gak, kalau Karen Mok ni dah kahwin dan punyai anak 5 cam saya...
Adakah tetap kekal ramping sebegini/
Tapi saya memang sangat suka... dengan...
Kasut dier yaw...
Kilat2... chantek!!!
Gold kaler gitu :)
Ada sesi salam2 ngan Karen Mok...
Tapi kejap jerlah.
Kak Zie n Dyana... dowang ni memang layan citer HK dan Taiwan...
Abis duk explain kat saya... pasal Karen Mok kat situ...
Saya duk menganga jerlah!
Seperti yang maklum, saya hanya layan artis Korea yang pakai BB cream...
Hahahahaha
Cam baguihh jer kan? Hhahahaha
Karen Mok sangat BEST, yang sangatlah TIDAK BEST...
Die punya BODYGUARD...
Menyampah sesangat saya ya...
Tahulah keje BODYGUARD nak kena protect segala apa...
Yang jadi stress nak amik gambar Karen Mok kena amik curi2 segala bagai...
Die punya tak bagi kitorang amik gambar, siap halang2 tangan depan kamera...
Udahler tak pakai deodorant...
Buat sesak napas jer...

Apapun kredit untuk organizer yang menjemput Karen Mok ni turun Malaysia...
Suka dengan pencapaian Karen ni, harap2 boleh jadi inspirasi kepada artis tempatan untuk lebih maju dan dapat menempatkan diri mereka seperti Karen Mok dalam industri hiburan antarabangsa.

Jumpa Karen Mok Yang Super Gorjes Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on April 15, 2013 Rating: 5

9 comments:

  1. wah tinggi lampainya..tulah kan sometime bodyguard yg lebih lebih..apa pun best lah dpt jumpa artis international..peramah gitu

    ReplyDelete
  2. Wa... jumpa aktres femos amos :D

    wan xsuka karen mok, sbb muka dia mcm X opismate wn dlu, xngam punya psl karen pulak jd mangsa haha

    ReplyDelete
  3. Umur dah berape Karen Mok nih?

    ReplyDelete
  4. karean nampak tinggi lampai...gojess gitu

    ReplyDelete
  5. she's superstar status . u very lucky jumpa ngan dia.

    ReplyDelete
  6. Karen Mok me tak kenal...hehehe....:-)

    ReplyDelete
  7. Sy kenal karen mok sebab ms skolah mnat cit cine hehe

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.