Posts

Showing posts from August, 2013

ASTRO MERAIKAN KEMERDEKAAN, DAN KITA JUGA PERLU MERAIKAN BERSAMA!!!

Image
Tanggal tiga puluh satu bulan lapan lima puluh tujuh...Hari yang mulia, hari bahagia, sambut dengan jiwa yang merdeka…Jeng jeng jeng….
Sekejap jer masa berlalu kan, 56 tahun Negara kita telah mencapai kemerdekaan…Sememangnya kita sebagai salah seorang warga Malaysia memang akan senantiasa teruja untuk bersama-sama meraikan Hari Kemerdekaan. Waktu inilah akan kelihatan bendera jalur gemilang berkibaran di serata tempat. Ini membuktikan betapa harmoninya kehidupan pelbagai rumpun bangsa di satu Negara, di bawah satu pemerintahan.
Dengan kehadirannya Hari Kemerdekaan tidak lama lagi, Astro melancarkan pelbagai program dan aktiviti yang menarik bukan sahaja untuk pelanggan-pelanggan Astro bahkan boleh disertai oleh semua masyarakat Malaysia.
Antaranya seperti……. #GoBeyondSehingga kini, bilangan angka yang telah menyertai projek GoBeyond bersama Astro!! Perghhhhhh, kagum saya, dan saya antara penyumbang angka tersebut J
Untuk anda semua juga boleh menyertai sama, dengan hanya klik pada aplikas…

Sesi Ramah Raya Bersama Pembaca dan Selebriti Lisa :)

Image
 Acara ni berlangsungnya semalam ...
TQ pada Nannie dan majalah Lisa atas jemputan..
Sampai jer terus daftar untuk kehadiran di pintu masuk Nandos.
Masa ni dah ramai yang datang.....

Kalau tak silap MC berdua ni antara Finalist Pencarian Lelaki Lisa--erk betul ke?? 

Editor Majalah LISA.. dari zaman beliau Cosmopolitan sampai ke LISA saya antara peminat beliau :)
Beberapa selebriti turut datang memeriahkan suasana..
Antaranya seperti:
Fida...in da house...
Lepas maghrib Fida dah balik...

Karl Shafek dan Shila Amzah...
Sedondon gitew, dah ala cam couple dah, hehehe........
Cik Peah menggosipkan gitew..
Ekceli kebetulan jer dowang pakaian sedondon..

Time makanggggggggggggggg...
Setahun kot saya tak menjejaki kaki kat Nandos...
So, bila tengok ayam gebus di Nandos, memang selera terus mendadak naik...
Dengan pakej lapar sebab tak makan dari lunch..memang bersebab lah kan saya makan banyak ..
Buahahahahaha

Penutup entri pendek...
Sila layan gambar mengancam lagi terancam dari saya dan keng…

Final Entry : Cool Racer Berjaya Mengharungi Cabaran memasang "Hot Wheels" Trek

Image
Koleksi permainan kereta HW kami memang banyaaaaaaaaaak... Ini memandangkan, setiap kereta mempunyai ciri dan spesifikasi yang berbeza... Minat pada kereta antara alasan utama mengapa Dedet, sentiasa menghadiahkan mereka dengan koleksi terkini dari HW. Hobi yang sama dan dilakukan secara bersama "iaitu bermain kereta HW" dapat mengeratkan lagi hubungan kami sekeluarga :)
Cabaran daripada Mattel untuk merealisasikan impian kanak2 memasang trek dengan bantuan dan tunjuk ajar seorang penjaga, kami sahut dengan bangga...
Durasi Memasang: 20 minit, 24 saat
Team : Diketuai Akid
Jurupasang: Anaqi, Adriana dan Afiq
Pemerhati: Saya ler!! Heheheh
Penguji: Akid, Afiq dan Amani

Pelaksanaan dimulakan dengan membaca informasi pada kotak mengenai segala alatan serta komponen trek yang dibekalkan dalam set Hot Wheels trek. Trek terkini dari Mattel mempunyai trek luncuran berpusing, serta lencongan yang sangat cantik jika kereta HW diluncurkan di situ...
Isi-isinya, dikeluarkan semua...
Asa…