Fessssst Time Menang Contest Hadiah "Rumah DiBersihkan Secara Percuma"

Masa saya join contest ni...
Saya takder perasaan pun mulanya...
Sebab ianya SIGGY contest...
Kira mempertaruhkan tuisan kreatip ler..
Dahla ai ni jenis tulisan takde seni...
Cakaran ayam di tanah pun rasanya lebih lawa...

Tapi berkat pengguna jenama SUNLIGHT (pencuci pinggan yang berkilat berkilauan pinggan tu)
Ai belilah jugak... semata2 nak guna + leh join contest...
POP 10 hengget ja...

Hantar 1... buat tulisan kreatif (5 helai kertas ai kerjakan, last2 pilih satu jer yang terbaek, kihkih)-->gigih tak? :p

Guna nama cik somi...
Since ai dah bosan jadi glamer...
**Ok boleh muntah hijau masing2 depan pc, kih kih

Tiba2 dapat call dr pihak Unilever...
Yang beshnya... die call cik somi... cik somi so PIC tu call saya pulak...
Ai kena kawtin time n date untuk team dowang datang cuci rumah...
Bagai pucuk dicita ulam mendatang... Set laluh...
Dasar pemalas nak bersihkan rumah sebelum bersalin raya kannnnnn
So tepat 10 pagi... team permbersihan sudah sampai depan rumah jiran (since jiran ni tak pernah duduk uamh dier sejak ai pindah sini). Ai pulak takde... sbb pagi tu byk benda nak setelkan. Gi pejabat pos amik parcellah, amik lense kamera la... adoihai... Tunggulah dowang 10 minit depan umah jiran, kih kih.

Macam lipas kudung uolls...
Dowang buat kerja...
Ai pulak cam mandur kat situ...
Tapi rumah baru masuk barang, perabut besar takder lagi...
Belum angkut dari umah lama...
Tapi berkilat jugalah segala lantai jubin... dinding bilik air...
Yang paling suka ai tengok...
See... my dapur...
Ni nak tumpang baring pun boleh ni :p
Tandas bukan sahaja bersih bebas kuman bahkan harum dengan bauan CIF (pembersih dari jenama UNILEVER). Bersinar2... ala2 saya nak tutup jer semua bilik air agar tidak digunakan sehingga raya pertama. Kih kih...

Just nak sharing... saya ni memang tak reti nak berSIGGY. Berapa kali KALAH dengan jayanya. Tapi saya rasa tak salah nak cuba terutama bila barangan yang dibeli memang kita guna. Bila saya tengok senarai nama pemenang, saya baru sedar semua pemenang adalah OTAI dalam SIGGY contest. Kira memang bernasib baik jugaklah, SIGGY yang tak seberapa saya terpilih, huhu.

Oiits tak sabar nak tunggu hadiah susulan yang akan dihantar oleh pihak UNILEVER hamper dan Microwave :)

Fessssst Time Menang Contest Hadiah "Rumah DiBersihkan Secara Percuma" Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 09, 2014 Rating: 5

8 comments:

  1. Dalam form macam tulis 5 winner saja kan? tp masa en azrul explain pd wan haritu, mcm ada 20 winner. 5 GP n 15 lagi tu conso (dpt hadiah cuci rumah saja).

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, tahniah kak! :) Sekali-sekali rumah dibersihkan oleh orang luar okey juga, boleh goyang kaki.

    ReplyDelete
  3. tahniah..bila cif nak singgah rumah saya pula ni?

    ReplyDelete
  4. Salam. Hee bolehkah tunjuk gambar siggy yang cikpuan telah buat dan menang itu?

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.