Sebak...

Sejak menjak saya BZ menguruskan beberapa perkara...
Saya terlepas banyak perkara yang berdekatan dengan saya...

Walaupun saya banyak tahu perkara baru di luar...
*Ohh terima kasih pada FB, hehehe
Tapi saya terlepas beberapa perkara dan isu di depan mata :(

Walaupun ianya tidak berkaitan dengan keluarga...
Namun ianya kawan saya yang agak rapat...
Sebak bila saya dapat tahu dari seorang kawan lain...
Status dirinya yang sudah lama menanggung derita...
Sakit kanser... Dan kini di stage yang agak merbahaya...

Agak terkilan kerana saya tidak tahu mengenai perkara ini...
Rupa-rupanya beliau telah berahsia---4 tahun lamanya...
Saya betul-betul teringin nak lawat beliau...
Nak berjumpa dan memberikan kata-kata semangat :(
Moga Kak Juji sembuh dari penyakitnya...
Ceria dan sihat semula...
**Allah sedang mengangkat darjat hambaNya yg diuji 
Dari komen seseorang, membuat saya lebih memahami tentang tiada seorang manusia di dunia ini akan terlepas dari ujian hidup dariNya.

Sebak... Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 05, 2014 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.