Hari-hari terakhir sebelum kembali bekerja..

Saya rasa agak malas nak berblogging di hari-hari terakhir untuk kembali bekerja..ahaks,
dengan kesibukan Encik Hubby yang kerap out station..so saya kena take over semua perkara yang melibatkan penghantaran anak-anak ke sekolah dan banyak lagi...saya dah lama tak pakai kasut ini...rasanya bulan March 2010 adalah kali terakhir saya menyarung kasut yang saya dapat dari majalah SHAPE dalam ruangan "ask your trainer"

Jadi bila saya hantar Anaqi dan Yana ke sekolah setiap pagi. Saya pun mula start kembali buat exercise ringan-ringan kat Taman Lembah Rimba. (taman ni betul2 terletak depan sekolah SKTTDI2) Pagi-pagi memang ramai betul orang datang beriadah (I rasa diaorang ni jenis masuk ofis kul 9am, takpun memang diorang boss so sesuka hatiler nak datang kul berapapun, hehehe)

ni port yang I paling suka...

Taman ni memang bersih dan persekitaran pun cantik. I tak adalah jogging beria cuma ambil angin sambil mengurangkan stress (stress nak masuk kerja dah tak boleh berpoya-poya hehe)

dan bila dah kerja saya mesti miss ngan budak debab ini..
so minggu ini saya malas nak buat apa2 kecuali bergolek ngan Amani..
p/s: dua tugasan besar sudah menanti- praktikal exam on 30th dan penyiasatan les kecuriaan yang berleluasa (nampaknya every night la I kena ke mahallah). Adeh.
Hari-hari terakhir sebelum kembali bekerja.. Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 22, 2010 Rating: 5

4 comments:

  1. wahh chantek nya taman tuhh. nak ikot!!

    mahalah?? UIA ke?? mahallah ape??
    kes curikk nih tah bila tah nak sudah!

    if betol uia, selalu safiah laa. terok sangat kes curikk!
    kesian bdk2 yg hilang brg tuhh. tp what to do kann?? mmm~

    newayy jom je la doakan pencurik2 nih dpt hidayah later on. hmmm~

    ReplyDelete
  2. jom2 jom2 aishah

    aishah.
    teruk sgt kes curi lately ni...siap guna pukau suspect memang student, dia akan pergi bilik no. ganjil, levelpun no ganjil, curi duit, laptop, handphone...n akan masuk bilik yang ada orang lampu terbuka....setiap hb no ganjil cth 1, 3 ... mesti ada kecuriaan..sangat tensen!!

    ReplyDelete
  3. hehehe
    me pun nanti nak start ngajar balik adusss ..sbb lama giler study leave :p

    kasut tu sgt cantik!! best nya sbb dpt free tu ;)

    ReplyDelete
  4. suzz- i dah start jenguk opis nak amik mood..kasut tu dapat sekali dengan back pack brand adidas... :P..hepi sgt i time dpt tu

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.