Astrolife Book Carnival

Saya antara 500 pertama yang terpilih untuk menyertai Book Carnival di Borders The Curve. Kebetulan hari Ahad lepas saya dan anak-anak ada aktiviti menonton wayang di Cineplexes Damansara, so abih jer menonton terus saya ajak Yana singgah Borders. manakala anak-anak yang lain semua join Dedet berbelanja di Tesco. Ingatkan ada Pesta Buku, jualan murah ke apa..


Rupa-rupanya ada aktiviti yang menanti kami disitu. Since saya bawa Yana ajer so die sowang2 jer kena buat aktiviti di 5 booths Astro (kalau tak silap). Ada sesi lucky draw tapi idakler saya menunggu sebab mengenangkan anak-anak lain pun takde.

Rasanya aktiviti menembak ni yang paling menarik. Ada juga pertandingan mewarna, sudut bercerita dan berlibur bersama karektor kartun seperti Dora, tapi siyes saya tak join pun :=)
Sebab malas nak melepak kat situ lama2.
Goodies yang Yana dapat. Saya paling berkenan voucher buat facial muka dan yang lain banyaknya barangan kanak-kanak.

Oklah aktiviti yang tak ramai orang datang, sederhana meriah. Tapi sebab kitaorang dah penat layan movie so rasa nak balik rumah cepat2 untuk merehatkan diri, ZzzZzzzzzzzz.

Astrolife Book Carnival Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 15, 2011 Rating: 5

3 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.