Tempat Makan Baru Yang Paling Dekat Untuk Diterjah Kalau Menonton Wayang Di GSC 1 Utama!

Pehhhhhhhhhhhhhhhhh..Panjangnya tajuk entri...ooo hokeh saya tak reti nak pendekkan. Saja nak share ngan uolls mana yang nak gi tonton wayang kat GSC 1Utama ada satu medan selera yang ada banyak stall jual makanan didalam nya iaitu "Food Republic. Sangat dekat dengan GSC bersebelahan dengan Restoran Big Apple.

Saya terjah ketika pergi menonton Puss in Boots baru2 ni bersama ngan anaknda2 terchenta. Kebetulan dapat tix dari fesbuk so langsaikan sebelumnya ianya menjadi burn begitu saja. Kes in kerap terjadi kerana saya selalu terlupa mempunyai voucher yang mempunyai tarikh mati bila2 sahaja.
Hidangan tipikal anak mesti spagheti. Try spgheti bolognese. Rasanya bagi saya biaser ajerlah. 7.90 sepinggan. Uiks
Cabonara, tapi rasanya takleh lawan yang kat Restoran Milano punyalah! Walapun harga lebih kurang sama tapi mutu makanan memang jauh berbeza.
Uolls suka makanan ala masakan portugis style tak? Ni feveret saya. Saya suka amik set ikan pari + lala. Rasa pedas-pedas masam dan makan ni memang kenyang yer!
See my anaknda sangat sonok menikmati hidangan masing-masing. Siap nak suh beli tambah lagi sepinggan. Idaknya saya layan ater movie nak start 5 minit lagi. Nak makan beria, balik makan kat rumah ler :p
Tempat Makan Baru Yang Paling Dekat Untuk Diterjah Kalau Menonton Wayang Di GSC 1 Utama! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 10, 2011 Rating: 5

3 comments:

  1. kalau mira , mira memang hantu spageti tapi setakat spagetthi bolognese je lah

    ReplyDelete
  2. kira food court belah new wing la ni..oh lamanye tk jejak ou

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.