Berbuka Bersama Duta Cosmoderm!

Sabtu lepas 11hb, saya, Yana dan Amani join berbuka puasa bersama team Cosmoderm, Elya (pengacara TV9) dan juga 10 peminat Cosmoderm yang terpilih. Tema untuk gather2 ni -- hijau dan kuning :)
Saya sampai agak awal dalam kul 6.30p.m (errrr awal ke? Hehehehe). So sempatlah skodeng pelbagai makanan yang bervariasi. Heaven...
Paling best ada buah nangka. Lama saya tak makan sebab harga nangka lately ni sangat mahal.
Saya amik kambing panggang, sate bercucuk2, ikan terubuk dan keli bakar. Dan paling tak tahan saya amik satu hidangan ni, rupanya macam daging. Punya sedaplah melantak sekali kakak kat sebelah meja cuit saya "Adik, suka makan lidah lembu ya?"... Gulpppp rasa nak terkeluar jer balik, hahahahaha.
Amani paling suka makan eskrem. 2 mangkuk eskrem die hentam sorang.
Yana yang makan ciputttt. Diet lah kekononnya :)
Me dengan Elya. Rasanya die pengacara rancangan Safiyah di TV9. Preggy pun comey lagi, dah 8 bulan tu :) Memang sakan saya berborak dengan Elya... (macam2 saya koreks, hehehe)
Adik baju purple ni jurucakap Cosmoderm--lupa deh  nama dier :p
Jelitawan Cosmoderm---yang hujung sekali tu Nana (pic yang jemput saya ke majlis Iftar ni)
Bersama isteri orang kuat Selangor.Fm dan ditengah2 Puan Mawarni (orang kuat Cosmodem, boss ler).
Dapat goodies macam2 tapi paling best saya dapat pass percuma untuk join bengkel pakai tudung dan tatarias secara percuma pada 1 September 2012. Ada 2, so satu nak let go kat saper2, hehehe. Ni kalau ikutkan saper2 nak join kena beli barang Cosmoderm RM100 tapi saya dapat FOC , alhamdulillah.

Berbuka Bersama Duta Cosmoderm! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on August 14, 2012 Rating: 5

5 comments:

  1. i tak pergi sebab balik kampung, dapat jugak invitation ni + tempatnya pun jauh dari rumah i

    ReplyDelete
  2. gambar first tu Amani comeii bangat!!

    ReplyDelete
  3. wah bestnya dpt joint bengkel...
    bengkel tu kat mane yer kak

    akak nak letgo berape yer...
    teringin jgk nak pegi nak improve personaliti diri ini huhuhuuhuhu

    kalu still available akak sms no nie yer mar 012-2996074

    thank you...

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.