Surat Peminat | Mode Perasan Jap!

Satu problemanya bila kita join contest, secara tidak langsung ada ketikanya nama kita akan terpampang kat mana2 suratkhabar dan majalah. Aiseh, paling gerun ada penganjur peraduan siap letak alamat dan IC. Tu belum gambar kalau ada majlis prize giving... Aishh kekadang saya kurang rasa selesa dengan gambar kuar kat mana2 media massa---perasan retis yang demanding di situ, hahahahahahahah

Biasanya saya juga terima e-mail dari readers blog (semuanya perempuan). Nak kenal ataupun ada soalan tentang hobi saya ler---giler masuk contest. Tapi saya paling kelakar bila dapat surat "orang nak berkenalan"... Hahahahah... dengan ayat confirm datangnya dari budak sekolah menengah. My fren Kak Tini bacapun gelak guling2... Dengan siap wanginya bau surat, adoihai... Yang tak tahan tu dapat nama dan alamat dari majalah mana ntah... Adoihai... memang tergelak2 saya...

Penangan orang berminat atas nama sebenarnya. So Puan Ayu jangan poyo sangat ya... Hahahahahhaha...
Betul tak? Cam sekarang drama SHN tengah HOT! Ramai der kawan2 saya yg preggy anak perempuan nak letak nama Ersalina Imani... Erkkkkk... Hahahahahah... Adoihai...

Tapi nak citer, dulu suami saya pun pernah dapat surat dari Australia (orang Malaysia). Dia hantar surat saja bercerita tentang kehidupan dier kat sana. Rupanya die tahu nama dan alamat suami saya menerusi gambar Afiq yang menang dalam peraduan di Majalah Jelita... Senyum2 saya baca... Boleh glamer gak ya nama laki saya even takdelah so komersial sangat nama...(marah dier :p )

Apapun terima kasihlah pada peminat yang menghantar surat... Si Adik A*  tuuu :)

Surat Peminat | Mode Perasan Jap! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on February 07, 2013 Rating: 5

3 comments:

  1. waaaaahhhh u ada peminat ala2 secret admirer gitu ;) :)

    teringat plak masa mula2 i email u utk berkwn--kira i peminat u gaklah kan heheheh

    ReplyDelete
  2. Eleh, still ingat awk gabra jeling2 tgk surat siapa tu bang dr oversea? Nah bacalah sendri... Miahahahaha...

    p/s: tak tahan betul tulisan ya ampun... kalah doctor... hahahaha

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.