Aupres, Penjagaan Kulit Wanita dan Alat Solek Khas Buat Orang Asia


                                       
Di satu hari yang hening, di hari Sabtu (minggu lepas). Saya berpeluang menyertai bengkel kecantikan yang dianjurkan oleh pihak AUPRES di Parkson Pavilion. Bersemangat weh saya amenghadiri, apatah lagi bila saya gugel produk ini sememangnya sesuai untuk orang Asia, seperti saya, kita-kita :)

Di sana saya berpeluang bertemu dengan konsultansi penjagaan muka. Saya juga mendapat banya info berguna terutama dengan permasalah kulit muka yang dialami oleh saya, serta produk yang sesuai untuk saya.
Variasi pilihan penjagaan muka mengikut kesesuaian kulit memasing. Untuk kulit saya untuk produk yang botolnya berwarna jambu*

Ada sesi urutan tangan. Syo betul, betul2 boleh mngurangkan rasa letih. Saya siap boleh nak tertido bila diurut2..Ada juga sesi make-over. Lupa nak amik gambar sendiri, tapi saya memang suka cara mekap yang dikenakan. Tidak terlalu tebal, tipis dan paling penting ianya kelihatan semulajadi.

Ramai yang suka booth ni--tarot kad!!
Antara yang menatik perhatian saya adalah di booth ini...


Sebab kita boleh mendeko-deko menggunakan segala item menarik seperti di atas :)
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....chantek tak?..
Sayang ras anak makan...
Biarpun tak kreatif mana hiasannya tapi tetap menggiurkan..iya idok?

Dah melenjan bermekap, pelajari tentang produk dan penjagaan muka...Balik dapatlah souvenir dari pihak penganjur.............suke suke suke...
Sebab didalamnya ada basic skin cara (saiz travel), set bedak dan lipstik. I like the color!!!

Ok, uolllsss..
kalau nak tahu lebih lanjut pasal AUPRES, boleh baca di bawah ya ..
Boleh kenal tentang produk yang ditawarkan, dengan pelbagai pilihan warna yang menyakinkan..
Begitu juga bahan penjagaan muka -Pro-Balancing, Time-Lock Solution, Ultimate White, Pureness Bright, and Premium

*******************************

About AUPRES
Launched in 1994, AUPRES is a skincare and makeup brand created exclusively for Asians by Asians. AUPRES, which means “next to you, close to you” in French upholds its basic philosophy of “High Quality”, “High Service” and “High Image”. In line with that, the brand has been consistently and continuously providing Asian women with the prestige option of achieving and maintaining their beautiful skin.
Using some of the best Japanese skincare technology, the brand consists of five full skincare ranges (Pro-Balancing, Time-Lock Solution, Ultimate White, Pureness Bright, and Premium) to target women with specific skincare needs, a special care range featuring the AUPRES Aqua Active Sleeping Mask, a suncare range to provide optimum protection and a makeup line for enhancing women’s natural beauty. AUPRES has successfully established itself as one of the top cosmetics brand in China, the first Asian market to experience the wonders of AUPRES.

As the trusted cosmetics brand, AUPRES Sun Care was then appointed as the official cosmetics product for China’s team of athletes for the 2000 Sydney Olympic Games and subsequently in the 2004 Olympics in Athens, Greece.

The brand’s main skincare line was officially revamped in 2008 with the debut of an entirely new design for its logo, color, counters and also the official appointment of Sun Li, China’s small-screen darling. After 18 successful years, with more than 900 counters in China, AUPRES is now expanding out of the country with its first ever international debut in Malaysia. The brand continues to offer affordable yet prestigious beauty that Asian women demand.

**********************
Dan dibawah ni antara produk mekap yang saya gemar dari AUPRES...


Suwit kan kalernya :) :) :)
Kebanyakan warna-warna yang ditawarkan memang menarik dan sangat sesuai dengan kulit orang Asia...
Jom uollls terjah kaunter AUPRESS!!
Aupres, Penjagaan Kulit Wanita dan Alat Solek Khas Buat Orang Asia Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on July 14, 2013 Rating: 5

1 comment:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.