Hari Sukan Amani Saya, Mak Bapak Yang Paling Beria!

Saya paling suka pergi sukan untuk kanak-kanak 2 dan 3 tahun...
Sebab sangat cute hokeh, tengok gelagat memasing...
Lagi cute bila tengok, mak bapak yang over excited main sukan...
Hahahaha, ni member kat CFS... bersemangat sungguh bersorak untuk gegirl dier...
Yang ni my opismate... Pun lawak gak.. Anak tak nak buat...
Mak yang bersungguh kat tepi bersorak suruh anak main, adoihai...
My Amani lagi best...
Duk menangis kat garisan permulaan... Bersungguh menangis...
Tapi bila start bunyi wisel... Laju jer berlari ke depan...
Buat laju-laju... Dang...
Menang nombor satu... Semangat kesukanan sunggus!!!
Cam mak die atlet balapan, hahahahaha.
Since Amani menang medal, kena stay lak sampai abis acara...
Lepas tu acara akhir ada sukan untuk mak ayah pulak...
Paling tak tahan tengok ayah2 yang main Limbo Rock.
Cam nak terkehel pinggang ai tengok, hohoho
Amani dengan medal emasnya...
Saya main jugak... acara lari berpasangan, yang ikat kaki tu...
Tempat pertama gitu, hehehehehe...
Saya partner ngan teacher saper ehh lupa dah nama dier...
Amani dengan teacher IIUM Educare PJ...
Antara guru2 yang mendidik anak saya dari zaman Anaqi sampailah ke Amani...

Saya suke dengan silibus IIUM Educare, pengisian die banyak dan sesuai ikut jenis umur dan perkembangan kanak-kanak. Semalam saya dengar sendiri my Amani dah boleh baca doa iftitah dengan lancar walaupun pelat... :) Best, kan? Kecik2 dah start boleh hafal surah. TQ teacher :)

Hari Sukan Amani Saya, Mak Bapak Yang Paling Beria! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on September 24, 2013 Rating: 5

2 comments:

  1. IIUM Educare ni terima budak bangsa asing tak? lagi satu berapa yuran dia ek? try cari kt website die, tapi tak de.. thaks..

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.