Ke Kenduri Kahwin Ler Kita...

Lama dah tak attend kenduri kahwin kat hotel...
Biasanya merewang kat rumah tapi kali ni dapat jemputan kat hotel, so memang mengagahkan diri nak menghadiri. Semangat koooo...
Pasangan pengantin merupakan anak pekerja yang paling lama berdedikasi kat opis Dedet. Dowang panggil foreman. Memang rasanya dah lebih 30 tahun foreman ni berkhidmat untuk MHS.
Anak foreman tak kurang hebatnya. Nama dier Salim, pelapes pemain badminton negara. Saya memang tak kenal sangat pemain badminton selain dari pemain dari generasi keluarga Sidek. Tapi bila Dedet habaq "ni bakal pemain badminton Malaysia"... Oh ok... moga satu hari die akan pamos...
Cantekkan meja makanan beradap...
Memang beradab semua, hik hik
Ada pertunjukkan pedang berapi...
Lain dari yang lain, tak seperti kebiasaan yang kita dapat tengok kat mana-mana majlis kahwin.
Manis mempelai yang dirai :)
Ok, yang ni Jalani Sidek kot...
Ya arrr saya pun kompius, muka dowang adik-beradik Sidek ni lebih kurang sama jaaaa...
Foreman bersama my boys...
Baju semua lebih kurang sama pesen...
Ada gak sempat bergambar dengan Misbun Sidek... Jurulatih Salim...
Nampak lain sikit rupa Misbun... agak kurus dan cengkung...
Tapi saya memang dulu minat Misbun-->suka sangat dengan corak permainan beliau di gelanggang.

Since majlis ni dibuat waktu malam...
Saya memang memilih pakaian kasual...
Dari sini ya--> www.ZALORA.com.my
Giler banyak pilihan, main mix and match jer...
Seronok uooolsss... apatah lagi kat Butik Online ZALORA ni memang dah ada pakaian untuk mereka yang berhijab. Memang rambang mata masa nak memilih, semua cantik-cantik, praktikal dan mampu milik :)
Abaya Suraya yang suwit........
Merah kooooooooo... Tapi cantek...
Senang sangat dibentuk dan selesa sebab kain bukan jenis tebal...
Ada 7 pilihan warna... Tapi saya suka warna merah darah ni... Nampak personaliti kita lebih garang dan cergas, hehehehe

Untuk baju pulak...
Saya memilih rekaan dari Tyra Tunic Top
Ada 8 pilihan warna...
Ada diskaun 40%!!!
Tapi dalam banyak2 warna saya paling berkenan dengan warna biru ini!!!
Warna biru laut bergelora :)
Warna mustrad yellow juga saya suka...
Nampak slim kalau memakaianya...
Diperbuat dari Polyster Chiffon dan kolarnya berbentuk rekaan baju mandarin (ala2 kepala baju cheongsam)
Since saya suka warna colour block...
Saya akan memang pilih warna terang tapi still soft dalam pemakaian harian saya...
Yang ini cantekkk, kan? Peach Tahirah Pants by Ethnic Chic...
Ada 5 pilihan warna yang menarik, potongan tidak ketat (jenis loose), fabrik jenis tidak panas dan sememangnya selesa di pakai seharian. 
Kasut di kaki...
Yes tak lengkaplah kalau baju dah ngam tapi tak masuk dengan kasut, kan?
Pilihan saya tentulah ACTOUT Nine West...
Sekarang ada promosi uollllllllllllls... diskaun 75% dari harga asal...

Siyeslah uollllllllllllls, kat ZALORA.com.my  memang banyak pilihan barangan, dengan harga berpatutan sekaligus memberi lebih banyak penjimatan...

Suka ai :)
Buat Salim dan Hamidah...
Selamat Pengantin Baru, moga terus berbahagia sampai ke syurga!!!

Ke Kenduri Kahwin Ler Kita... Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 14, 2013 Rating: 5

3 comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.