Diet Pemakanan Secara Sihat Dengan D'Tone dan D'Green!

Bila umur semakin menginjak. Kita akan lihat banyak perubahan pada wajah dan tubuh badan. Apatah lagi kesibukan kehidupan seharian semakin bertambah. Semakin hari kita lupa jaga diri. Macam saya, apabila kesibukan melanda, saya mudah sangat rasa lapar dan penat. Saya akan mula mengambil makanan yang kurang berkhasiat, tinggi karbohidrat dan kadang-kalanya berminyak.

Melihat keadaan berat badan yang mendadak, saya ditegur oleh suami dan rakan sekeliling. Saya juga sering tidak bermaya terutama ketika musim jerebu yang berlaku teruk di negara kita. Melihat keadaan diri, saya menjadi susah hati.

Tapi...

Bila saya mula diperkenalkan produk "makanan diet" D'Tone dan D' Green dan diberitahu tentang kesan dan khasiatnya, membuatkan saya benar-benar teruja. Pengambilan makanan tambahan ini perlu dilakukan setiap hari diantara 1-2 paket. 

 Untuk pengetahuan semua, produk D' Green adalah berasaskan "Fiber Citrus" yang kaya dengan karbohidrat dan fiber yang baik untuk tubuh badan, Selain itu campuran enzim nnas, teh hijau, aloe vera dan sipurilina memberi khasiat tambahan untuk tubuh badan agar dapat mengurangkan rasa keletihan.

Pengalaman saya sendiri menggambil minuman D' Green ini selama seminggu, stamina badna saya bertambah baik. Saya juga tidak mudah rasa letih. Paling penting fizikal dan emosi saya sentiasa berkeadaan biarpun menghadapi tekanan kerja. Ini mungkin disebabkan fizikal tubuh saya benar-benar berstamina.


D'Tone adalah berasaskan protein soya dan juga enzim buah-buahan. Rasanya seperti menikmati air buah, memang sedap. Minum segelas setiap hari membuatkan saya rasa kenyang sepanjang masa. Mungkin juga sebab kandungan utamanya soya yang memberikan tubuh saya lebih protein. Saya juga tidak menghadapai masalah tidak kelawasan dalam membuang air besar atau kecil. Sekaligus menjadikan badan saya lebih ringan dan bertenaga. Kulit saya nampak lebih berseri namun untuk tempoh seminggu lebih pengambilan, rupanya tidaklah begitu ketara. Tapi saya tetap percaya impak pasti kelihatan setelah sebulan saya mengamalkan pengambilan D'Tone .

Menyediakannya pun agak mudah.
 Dalam setiap kotak didalam bentuk sachet...

Tuangkan dalam bekas "shaker" yang sudah berisi air (suhu bilik, tidak boleh lebih 40 darjah celcius) sebanyak 300ml.

 Shake..shake..shake..

Menikmatinya penuh teruja :=)

Ok uolls jangan lupa dapatkan D' Green dan di pasaran, dan cuba serta rasai sendiri kehebatan 2 produk terbaik keluaran tempatan ini.

Keterangan lanjut mengenai produk boleh layari:-


atau



Diet Pemakanan Secara Sihat Dengan D'Tone dan D'Green! Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on October 22, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.