Makin Macho Bila Bergaya Dengan Baju Cetakan Printcious

Sila jangan berdarah hidung...
Ekekekekekeke

Siyes!!!
Saya dah terjebak membeli di laman web in http://www.printcious.com/

Banyak gilerrrrr...
Barangan seperti t-shirt, seramik, bantal dan mug dengan pelbagai rekaan plus kita juga boleh mereka sendiri corak yang dikehendaki (customize).

Senang, mudah, efisien dan sangat praktikal...







Ok saya dah beli 2 t-shirt buat Anaqi atas pencapaian beliau dalam pelajaran dan juga membantu saya membuat kerja rumah...

Dan my Anaqi pun memang sangat puas hati dan happy atas pilihan rekaan yang dipilih oleh saya :=P


Untuk keterangan lanjut mengenai Printcious boleh baca kembali entri saya ini :)


PRECIOUS GIFT FROM YOUR HEART!!
Makin Macho Bila Bergaya Dengan Baju Cetakan Printcious Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on November 12, 2015 Rating: 5

No comments:

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.