Pertama Kali Hantar Anak Ke Pra Sekolah SKTTDI

Semalam, pertama kalinya saya menghadiri majlis orientasi pra sekolah. Sebelum ni saya hanya hantar anak ke IIUM Educare Kindergarten, tapi untuk tahun 2016 my Amani ke pra sekolah di sekolah kebangsaan.

Antara sebab lain, berkemungkinan pertengahan tahun 2016 saya sudah tidak bekerja dengan UIA. Sob sob sob.

Seawal 10 pagi majlis dimulakan dengan.ucapan guru besar, perlantikan majlis ibu bapa dan pengenalan guru pra sekolah.

Seterusnya kami dibawa ke kelas Pra Sekolah bagi tujuan pendaftaran dan lawatan tapak ke kelas.
Cantik dan kemas..
Ada ruang dapur, makan dan bilik air yang kemas serta bersih.

Hanya seramai 25 murid sahaja untuk kelas di pra sekolah.

Selain buku-buku bacaan yang banyak. Permainan dalam bentuk alat bantuan mengajar macam-macam jenis pun ada.

Tahun depan dah 6 tahun My Amani.
Alhamdulillah. Saya seronok dan perkembangan beliau..boleh membaca dengan baik, mengira dan mudah menghafaz. Mungkin sebab beliau pompuan so ciri2 anak rajin macam saya tu ada, hihihi (perasan)
Pertama Kali Hantar Anak Ke Pra Sekolah SKTTDI Reviewed by AyuArjuna BiGoshh on December 31, 2015 Rating: 5

1 comment:

  1. I couldn't help but feel a bit emotional. But seeing how happy and eager they were to meet new friends and learn new things put my mind at ease. Trusting SKTTDI Pre-School to nurture and educate my child is the best decision I've made. Here's to new beginnings and endless adventures in learning.

    ReplyDelete

Sharing is caring...

All Rights Reserved by Enchanted Life Begins © 2019-2020
Powered By Blogger

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.